fredag 2 mars 2018

Mars - Sportlov


Tiden susar iväg och nu är vi redan inne i mars! 
Just nu är det jobbet som gäller igen och det blir många sena kvällar på kontoret, MEN det finns ljus i tunneln :) i nästa vecka skall vårt stora projekt vara klart och då återgår vi till det normala igen, vilket kommer att vara skönt, speciellt nu när det är ljust längre på kvällarna och man hinner ut på promenad i solskenet när man kommer från jobbet normal tid.

Den här veckan har sönerna sportlov och jag unnade mig några lediga dagar mitt i all brådska på jobbet. Solsken och vindstilla har vi nu haft hela veckan :) men kallt, nästan för kallt för att man skall ha lust att gå ut. Det har inte blivit mycket sportande och när vi vuxna har varit på jobb har sönerna suttit hemma och spelat mesta delen av tiden. Nu till helgen har de däremot program båda två; en är och hälsar på kompisar i Vasa trakten och den andra skall på haik med scouterna. På söndag är vi samlade allihopa igen och någonting skall vi väl hitta på tillsammans.

På renoveringsfronten är det ganska så stilla. 
Tänkte att jag skulle starta upp i sönernas farstu men de få lediga dagarna jag har haft har gått åt till just ingenting ;) har laddat batterierna ordentligt nu så att jag orkar med slutspurten i nästa vecka. 
Men någon pappersremsa skall det nog bli ännu i denna vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar