tisdag 3 mars 2015

Garderob


Sportlovets sista dag spenderades hemma och jag fick tid att pyssla lite ute. 
Täckte in tuijor från vårsolen och beskar äppelträden.
Solen sken så trevligt och gubben och jag tog oss en te/kaffe paus ute!

Inne drog jag ut de restrerande nubbarna i garderoben och städade golvet rent. 
Hade nappat åt mig garderobsbrochyrer när vi var till det stora varuhuset och jag mätte och funderade hur vi skall ordna med förvaringen. 
Jag skissade upp flera alternativ som får mogna en stund före vi bestämmer oss.
Det är ju trots allt en del som skall göras i garderoben före vi kan montera in förvaringen. 
Nästa på listan är att bygga en dörrkarm och byta en dörr.


2 kommentarer:

  1. Gillar att du också skissar med en IKEA-penna! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. IKEA-pennor är alltid bra att ha till hands. Brukar fylla på när vi är där :) Korta och lätta att ha i fickan, speciellt då man bygger och håller på.

      Radera